پویش سلام بر امام رئوف اجرا می شود 

پویش سلام بر امام رئوف اجرا می شود 

تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۹
آسیه نژاد ظهیری گفت: یکی از ویژه برنامه های کانون به مناسبت شهادت امام رضا (ع) اجرای پویش سلام بر امام رئوف است.

«آسیه نژاد ظهیری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: یکی از ویژه برنامه های کانون به مناسبت شهادت امام رضا (ع) اجرای پویش سلام بر امام رئوف است.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام خامنه ای کلات مالک قلعه گنج افزود: از آنجایی که امسال به دلیل شیوع کرونا همچون سال های گذشته در سال روز شهادت امام رضا (ع) امکان شریف یابی به محضر این امام همام نیست بنابراین تصمیم گرفتیم پویش سلام بر امام رئوف را راه اندازی کنیم.

وی بیان کرد: به همین منظور هم زمان با شب شهادت امام هشتم (ع) راس ساعت ۸ دست ادب بر سینه می گذاریم و همگی و هم صدا صلوات خاصه امام رضا (ع) را قرائت می کنیم تا از راه دور عرض ارادتی به ساحت مقدس آن حضرت کرده و برای نابودی ویروس منحوس کرونا به امام هشتم (ع) متوسل شویم.

ظهیری ادامه داد: علاوه بر این نیز هم زمان صلوات خاصه را از گلدسته های مسجد پخش می کنیم.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام خامنه ای کلات مالک قلعه گنج ابراز کرد: یکی دیگر از برنامه های سالروز شهادت امام رضا (ع) برگزاری مراسم عزاداری همراه با سخنرانی و مداحی است که این مراسم با توجه به شیوع کرونا با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری ویژه برنامه های اربعین حسینی اظهار کرد: یکی از برنامه های این روز در راستای همراهی با کاروان اسرای کربلا، پیاده روی از کلات مالک تا گلزار شهدای بخش چاه دادخدا بود.

ظهیری با بیان این مطلب که این مراسم با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار شد، عنوان کرد: سپس با حضور اهالی روستا مراسم عزاداری همراه با سخنرانی و مداحی در جوار گلزار شهدا برگزار شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام خامنه ای کلات مالک قلعه گنج در خاتمه یادآور شد: یکی دیگر از برنامه های اربعین حسینی پخت و توزیع غذای نذری در بین عزاداران حسینی بود.

پایان پیام/ 586